sábado, 5 de noviembre de 2016

Fer vagues

Si jo hagues pogut seleccionar

quatre coses només per endur-me,
hauria agafat, en primer lloc,
el llibre que va escriure en Miguel de Cervantes
Don Quijote de la Mancha,
després formatge i pics de pa;
també, no m'ho voldria deixar,
un bocoi de vi de l'any,
si pot ser, de El Priorat
i, per fi, tota la música de Johann Sebastian Bach.

Pot ser que haguera fet malament,
puix un està somniant mentre viu
en gaudir d'unes vacances bones
 que mai pot arribar a fer 
i malgrat el poc prestigi,
potser cap,
que el treball ha tingut sempre
en la meva escala de valors de ser viu,
no vaig tenir temps, mai,
per a fer res més que treballar.

I ara, que estic traspassant ja la línia,
només em resta una enyorança:
no haver fet mai unes vagues
acompanyat del Quixot,
formatge i pa,
un bocoi de vi de l'any  
i la música de Bach.

No hay comentarios:

Publicar un comentario